6.7.2014

iha vaan sillee että niin


hej på dej tai jotain sellaista.
Kotiuduin tänään miekkailuleiriltä, en voisi olla enemmä väsyny! Joka aamu oli reenit ja päivällä oli kans ja siks mentiinkin iltasin heti nukkuu iha rikkipoikkiväsyneinä. Kisoista ei sen enempää, sain pronssia alle 20-vuotiaissa muttei menny todellakaan hyvin. Päätin että  Oulun kisat oli mun vikat kisat Suomessa, sillä siellä meni sentäs vähän paremmin (jos kinostaa: olin alkuerien jälkeen 9/10, voitin 8., sitten sain vastaani ykkösen jonka voitin kanssa ja sitten hävisin semifinaalissa 15-14 damnit. Joten sieltäkin tuli pronssia mutta oon tyytyväinen).

8 days, sanoo mun kännykäni! Pieni paniikki alkaa muodostumaan, kun ensi viikolla pitäisi a) nähä kaikki kaverit b) ostaa kaikki puuttuvat jutut c) päättää mun yli 110 leffasta ja monesta kirjasta että mitä otan mukaan ja d) pakata. Onneksi mulla on yksi valtavan kokonen matkalaukku + valtava miekkailulaukku niin ei tule tilanpuutetta :--)

Hermostuttaako mua vielä uudet ihmiset ja se englannin määrä? Kyllä. Yritin siellä leirillä puhua virolaisille englantia, mutta mun suusta tuli jotain espanjan ja venäjän tapasta möngerystä. Mulla on se ongelma, että osaan lukee ja kirjottaa täydellisesti  ihan hyvin englantia, mutta en osaa puhua sitä lainkaan.. Paitsi jos huudan jollekulle että CAN YOU GIVE ME MA PHONE PLEAZ mutta kun pitäis puhua keskittyneesti ja silleen niin mun kieli menee oudosti solmuun ja alan takeltelemaan. No, kai vuoden aikana opin sitten kommunikoimaan joko itse englanniks tai sitten pistän Sirin puhumaan mun puolesta.

Painunkin tästä pehkuihin murehtimaan tulevaa ja sellasta settiä. Moi.

Ps. en tajua että jotkut väittää että se on 'kivi sakset paperi' vaikka se on 'kivi paperi sakset' omg omg


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti