13.7.2014

Tomorrow

Aattelin, että olisin tehnyt jonkinlaisen videon, esim. 24h lähtöön-fiilikset tai jotain sellaista, mutta joko en viitsinyt tai ehtinyt tekemään sitä, joten se jäi. Mun piti kans ottaa hienot kuvat mun pakkaamisista, mutta kaiken stressin keskellä sekin jäi. Saatte ny sietää sitten ihan vain tekstiä:]
Viimeinen kokonainen päivä Suomessa on ollut tosi kiva. Aamulla äiti ja iskä toi mulle aamiaisen sänkyy <3 Sen jälkeen jatkoin pakkaamista, jonka olin aloittanut jo perjantaina. Myöhemmim päivällä käytiin koulukadulla minigolfaamassa perheen kanssa, ja oli kyllä kivaah. Kavereille ja muille sukulaisille oonkin jo sanonut heipat, ja ikävöin joitakuita jo nyt. Perheen kanssa saan onneksi vielä viettää vähän aikaa (miks tää kuulostaa siltä et mut telotetaan huomenna), ja onneks ne tulee saattaan mua lentokentälle.
Nyt  mulla on pakattuna iiiso matkalaukku, miekkailukassi ja käsitavarareppu. Lento lähtee huomenna  klo 17 (?) Helsinki-Vantaan lentokentältä, josta meitä lähtee kasa pohjoismaalaisia vaihtareita. Toivon, ettei ne kaikki olis iha umpimielisiä jästipäitä.
Lennetään ekaks Helsingistä Shanghaihin (mitä vetoo et kirjotin sen vääri), joka kestää n.9h. Shanghain lentokentäl on sitten 7 tunnin odotus, mutta onneks mulla on mukana tietsikka +  kolme kirjaa. Shaghaista lennetään sitten Aucklandiin, Uuteen-Seelantiin, joka kestää vähä yli 11h omfg. Perillä sitten kärsin valtavasta jetlagista parin päivän leirillä, jolla me kait sitten opetellaan vielä jotain vaihtariasioita.
Vuosi sitten kävin Exploriuksen haastattelussa, ja sain kuulla pääseväni Seelantiin. Siitä lähtien oon odottanut matkaa kuin kuuta nousevaa, ja nyt on vihdoin sen aika! Suoraan sanottuna en malta odottaa. Toivottakaa mulle onnea ja sitä, ettei mun kone putoa jonnekin päin Aasiaa.
Seuraavan postauksen teen sitten Uudessa-Seelannissa, toivottavasti suurempien kuvamäärien kanssa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti