9.6.2014

They say it's what you make, I say it's up to fate








 aika säälittävää tehä vaihtariblogi ja käyttää sitä kuin tavallista blogia
Kesäloma on lähtenyt mukavasti käyntiin mökkeillessä ja kotona lorvimisen parissa. Oon varmaan kattonu kaikki Netflixin sarjat läpi, uuups ja ulkona on +30 astetta lämmintä. Tällä hetkellä menossa on Orange Is The New Black, suosittelen suuresti (Y)
Oon myös saanu herätyttyä mun valokuvainnon takasin henkiin, joten sain tähän postaukseen jotain vähän parempia kuvia kuin edelliseen heh.
Huomenna eli tiistaina lähen Turkuun nuorten urheiluleirille ohjaajaksi, eli opetan pikkunassikoille miekkailua. Vähän hankalaa ahtaa 1,5 h perusjutut ja vähän jotain muutakin.. Tulen sitten sieltä perjantaina jo kotiin, ja lauantaina lähden Ouluun miekkailukisoihin. Eli erittäin miekkailupainotteinen viikko olisi mulla luvassa. Seuraavalla viikolla onkin jo juhannu (??!!?), jonka vietän kavereiden ja perheen kanssa kotona ja mökillä, saa nähä vielä mitä tarkemmin teen.
Ennen lähtöä olisi vielä luvassa miekkailuleiri, joten multa ei ainakaan sitä lajia tältä kesältä puutu. Sen jälkeen on enää tooosi lyhyt aika mun lähtöön, ja nyt jo iskee paniikki: mitä mä otan mukaan ja kuinka paljon ja entä jos unohdan jotain? Vois alkaa pikku hiljaa suunnittelemaan, nimittäin 35 päivää jäljellä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti