19.8.2014

dear *choose a very bad word and insert it here* computer.

OLEN ELOSSA. RAKAS KONEENI EI VAIN SUOSTU LISÄÄMÄÄN MINKÄÄNLAISIA KUVIA MIHINKÄÄN JA EN VIITSI KOKO AJAN TEHÄ KUVATTOMIA POSTAUKSIA. KOITAN HOITAA ASIAN ASAP.

Pitäiskö tätä nyt juhlia jotenkin; oon ekaa kertaa kipeä täällä. Kylmyys vei voiton ja makaan sängynpohjalla kärsimässä. Toivon että mun oloni paranisi, koska huomenna pitäis mennä ostaan mekko syyskuussa olevaa School Ballia varten! Huomenna on myös mun ensimmäinen koe, nimittäin englanti. Sinne sitten vain analysoimaan runoja ensimmäisestä maailmansodasta..

Oon alkanut kävellä kouluun! Siinä menee aina joku puolisen tuntia ja se matka on mukava koska se on pelkkää alamäkeä. Sitä on aina kiva teputella aurinkoisessa säässä musiikkia kuunnellen. Sateella se ei olekaan niin kivaa kuten arvata saattaa.. Maltan tuskin odottaa lämpimämpiä säitä, mutta kuulemma täällä ne "helteet" tulee joskus helmikuussa.. Tseh tuntuupa oudolta sanoa noin :d

Voi pahus sentään kun mulla ois niin paljon kuvia rästissä! Asioita on paljon helpompi ja mukavampi selittää kun on jotain kuvia rinnalla, mutta tämä rakas omenakoneeni päätti että ei se nyt vaan halua tehdä yhteistyötä mun kanssa.. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti