22.12.2014

Voi juku!

Miten ihmeessä joulu voi olla huomenna? Tai käytänössähän se on vasta 25. koska sinä aamuna avataan paketit (niin se tärkein osio). Joulun odotus on ollut tänä vuonna jotenkin niiiin erilaista, ehkä siksi koska ei ole a)lunta b)kauheeta hössötystä. Oon saanut mukavan kasan paketteja Suomesta, kiitos kaikille lähettäjille! Vietän joulun perheen kanssa ihan kotona, ei se näille mikään kauheen iso juttu ole.
Kuvittelisi että mulle iskisi koti-ikävä näin joulun aikoihin, mutta eeeei. Olishan se kiva olla Suomessa syömässä mamin laatikoita ja soittamassa pianolla Enkeli Taivaan mutta kyllä tämäkin kelpaa vallan mainiosti.

Eilen olin kahden miekkailukaverin kanssa katsomassa Interstellaria (olin nähnyt sen jo kerran aikaisemmin Klaran kanssa, mutta halusin nähdä sen uusiksi) ja kaikki jotka sen on nähneet on varmasti ulalla. Itse olin vielä enemmän ulalla koska vaikeat enkunkieliset sanat ilman teksityksiä plaa plaa plaa. Mutta jos ette ole vielä nähnyt niin kannattaa mennä kattomaan!

Mulla ei (taaskaan) ole mitään uusia kuvia niin lisäilen näitä vanhoja Somes Islandilta.







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti